Consultoria d'empreses

Acompanyant a l'empresari per cercar i trobar la millor solució

Gestió comercial

gestion comercial y estrategias de venta
Si bé introduir el producte o servei de l’empresa en el mercat constitueix el objectiu prioritari per a tota organització, primer cal trobar la clau perquè aquest desig sigui tot un èxit. On rau?

Des de Gip creiem que en el següents aspectes primordials a tenir present:

EL PROCÉS DE LA VENDA

  • El venedor. Perfil, acompliment, aptitud i actitud professional.
  • Estudi de la ubicació òptima conseqüent (captador o de manteniment).
  • Política comercial: descripció i pla d’objectius, programa de captació, programa de fidelització i calendari d’execució.
  • Tècniques de negociació i/o rebatiment.

L’ESTRATÈGIA COMERCIAL 

  • Anàlisi del mercat i de les competències.
  • Estudi i aplicació del mètode de rutes. Rendibilitat adaptada a les mateixes.
  • Estudi i mesura d’efectivitat comercial.
  • Programa de motivació, treball en equip i reforç del vincle emocional.
  • Potenciació del treball en equip.
  • La cultura del valor afegit com a praxis de continuïtat empresarial.
  • Promoció del lideratge assumit.