Consultoria d'empreses
Acompanyant a l'empresari per cercar i trobar la millor solucióGestió comercial
Si bé introduir el producte o servei de l’empresa en el mercat constitueix el objectiu prioritari per a tota organització, primer cal trobar la clau perquè aquest desig sigui tot un èxit. On rau?
Des de Gip creiem que en el següents aspectes primordials a tenir present:
EL PROCÉS DE LA VENDA
- El venedor. Perfil, acompliment, aptitud i actitud professional.
- Estudi de la ubicació òptima conseqüent (captador o de manteniment).
- Política comercial: descripció i pla d’objectius, programa de captació, programa de fidelització i calendari d’execució.
- Tècniques de negociació i/o rebatiment.
L’ESTRATÈGIA COMERCIAL
- Anàlisi del mercat i de les competències.
- Estudi i aplicació del mètode de rutes. Rendibilitat adaptada a les mateixes.
- Estudi i mesura d’efectivitat comercial.
- Programa de motivació, treball en equip i reforç del vincle emocional.
- Potenciació del treball en equip.
- La cultura del valor afegit com a praxis de continuïtat empresarial.
- Promoció del lideratge assumit.